Известие

Collapse
No announcement yet.

Дали не е дошло време цената на 155 да започне да се качва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дали не е дошло време цената на 155 да започне да се качва

    Търсене e mobile.de за 155 - 18 резултата: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...m=0&ms=900%3B8

    Търсене в mobile.de за Ferrai Tertarrosa - 171 разултата: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...AGE_UNREPAIRED
    Alfa Romeo 155 2.0 16V Super

  • #2
    Може, но по вероятно е като навърши 25 г. моделът. Тогава влиза в класацията на ретро автомобили и е логично цената да се повиши. Аз лично това чакам за моя silverstone
    Alfa Romeo 155 1.7TS 95g EX- ALFA ROMEO 166 2.4 JTD 02 EX- Alfa Romeo 155 1.8 Silvarstone - Alfa Romeo 166 2.4 JTD 02 ( 136 ) - Alfa Romeo Giulietta 1.4 '13 (120)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от s_romeo Покажи съобщение
      Може, но по вероятно е като навърши 25 г. моделът. Тогава влиза в класацията на ретро автомобили и е логично цената да се повиши. Аз лично това чакам за моя silverstone
      Моита значи е ретро вече...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Тя и моята ще стане на 25-години декември месец....но аз и дигнах по отрано цената....)...нема начин един голф -2 или -3 да е по скъп на пазара от легендата ми....
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          Единствените, на които значително би им се качила цената са Q4 и V6.
          И то само заради задвижването.

          Това, че един ежедневен седан с предно става на 25 години по никакъв начин няма да се отрази на цената.
          Ще трябва да изчакате мноооого докато цените се вдигнат.
          Вижте цените на култовия седан 75. Колата е на над 30 години, а цените се вдигат само на V6 и T.Spark моделите, пък и Т.Спарковете са бъкани с яка техника. Не може да се сравнява със 155.

          Много хора си мислят, че като колата им стане на 25 години и вече е ретро, може да се нареди до класиките. Това е несериозно

          Аз имам 145ца, която след 3 години става класика.
          Тъпо звучи, нали?

          Специалните модели на Алфа винаги са били много скъпи, но и винаги са се отличавали от "простосмъртните" им варианти.
          За справка 156 GTA и 156 2.0 t.spark / GTV 3.0 и GTV 2.0 T.spark / 155 Q4 и 155 т.спарк.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
            Единствените, на които значително би им се качила цената са Q4 и V6.
            И то само заради задвижването.

            Това, че един ежедневен седан с предно става на 25 години по никакъв начин няма да се отрази на цената.
            Ще трябва да изчакате мноооого докато цените се вдигнат.
            Вижте цените на култовия седан 75. Колата е на над 30 години, а цените се вдигат само на V6 и T.Spark моделите, пък и Т.Спарковете са бъкани с яка техника. Не може да се сравнява със 155.

            Много хора си мислят, че като колата им стане на 25 години и вече е ретро, може да се нареди до класиките. Това е несериозно

            Аз имам 145ца, която след 3 години става класика.
            Тъпо звучи, нали?

            Специалните модели на Алфа винаги са били много скъпи, но и винаги са се отличавали от "простосмъртните" им варианти.
            За справка 156 GTA и 156 2.0 t.spark / GTV 3.0 и GTV 2.0 T.spark / 155 Q4 и 155 т.спарк.
            По тая логика на един френд костенурката (vw beetle от 60-те ) също не трябва да е класика щото видиш ли са направени от нея около 20 милиона и е правена само около 60-70 години.. Пък тя си е класика как става така?!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Бройката не е определяща.
              В случаят, костенурката е революционен автомобил в това, че е моторизирал масите от хора след Втората световна война та чак до края на века.
              Станал е част от бита на милиони хора и има харизмата да остане за бъдещите поколения.
              Отделно, този модел няма нищо общо с пластмасовата ера, от която е 155,Фиат Типо, Темпра, 145, ГТВ и тем подобни.

              В рядките случаи, в които машините от пластмасовата ера са достойни за класики се касае или за рядка и потентна моторизация или за безкрайната мания и отдаденост на собствениците, които вкарват пари в колите си в пъти повече отколкото струват те.
              За мое съжаление (понеже съм на мнение, че поддържана и излъскана 155 е адска гледка на пътя), това не се отнася за собствениците на 155 - за справка манияците на БМВ Е30 .

              Извинявам се на тези, които са изключение защото виждам веднъж, два пъти в годината по някоя брутална 155.
              За жалост повечето свършват на купчината скрап.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                Бройката не е определяща.
                В случаят, костенурката е революционен автомобил в това, че е моторизирал масите от хора след Втората световна война та чак до края на века.
                Станал е част от бита на милиони хора и има харизмата да остане за бъдещите поколения.
                Отделно, този модел няма нищо общо с пластмасовата ера, от която е 155,Фиат Типо, Темпра, 145, ГТВ и тем подобни.

                В рядките случаи, в които машините от пластмасовата ера са достойни за класики се касае или за рядка и потентна моторизация или за безкрайната мания и отдаденост на собствениците, които вкарват пари в колите си в пъти повече отколкото струват те.
                За мое съжаление (понеже съм на мнение, че поддържана и излъскана 155 е адска гледка на пътя), това не се отнася за собствениците на 155 - за справка манияците на БМВ Е30 .

                Извинявам се на тези, които са изключение защото виждам веднъж, два пъти в годината по някоя брутална 155.
                За жалост повечето свършват на купчината скрап.
                На мен лично маи ми е все тая дали ще е класика или не... Впрочем друг мои познат е и твои познат по друга линия... Тои пък има Рено, Булгаррено (+ едно 4CV)...

                На мен ми харесва линията на 155, и за това ще продължавам да я имам.. . Пък и много хора с по-нови коли се чудят това какво е и защо и как върви така...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Подкрепям - всеки път като си погледна колата ми се разтупва сърцето ... Агресия, аеродинамика с чисти линии, спортна злоба - това виждам аз, и искам да продължавам да го виждам и усещам!!!

                  А иначе Speeder е прав - за съжаление много от 55-ците не се поддържат и бавно и безславно отиват към Надин или Белканто.
                  Настръхвам, като видя поддържана кола на пътя и не пропускам да поздравя - за последно ми се случи малко преди Габрово, и през целия останал път до Плд бях ухилен до ушите, щото и колегата ме поздрави подобаващо ...

                  В общи линии въпроса не е дали МОЯТА 155 ще стане класика, а че изобщо 155 има класически модификации -
                  даже две - и подобаваща спортна история
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #10
                    А бе 155....спортна история няма кой знае каква.....един DTM и до там....това да не е Ланчиа Делта....155 има визия, която се отличава и пленява.....
                    Дразни ме това, че ония дървен голф се търгува на по висока цена....
                    п.п....сорри Мимо, че имаш и голф...)
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      А бе 155....спортна история няма кой знае каква.....един DTM и до там....
                      Не съм съвсем съгласен - нека си припомним :

                      1992 - Nicola Larini печели 1-во място в Италианския Superturismo Championship;

                      1993 - Nicola Larini печели 1-во място в DTM;

                      1993 - Larini е втори във FIA Touring Car Challenge - спечелилият първо място Пол Радишич с Форд Мондео в последствие (за съжаление чак през 2009г) е детрониран, защото става ясно, че Мондео-то е било с мотор 2.2л вместо разрешените два литра обем на двигателя.;

                      1994 - Gabriele Tarquini печели 1-во място в BTCC (британския шампионат);

                      1994 - Adrián Campos печели 1-во място в Испанския шампионат;

                      1994 - Larini е трети в DTM;

                      1996 - Alessandro Nannini завършва трети в DTM/ITC;

                      1997 - Fabrizio Giovanardi печели 1-во място в Испанския шампионат.

                      Като цяло 155 държи рекорд с 38 победи + още 3 в състезания извън формат "шампионат". Мисля, че е достойна история все пак ... и аз се радвам, че мога да се докосна до нея
                      Last edited by Alfa User; d.m.y г., 12:33.
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #12
                        Има няма не са 18, а са малко над 90 обяви ама айде

                        https://www.autoscout24.bg/rezultati...pr=200&mmvco=1
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Я да я вдигна тая тема от отвъдното с мойта историйка..

                          Някъде в диапазона между 2011г. и 2013г. в немското мобиле имаше една алфа 155 V6 TI за продан, ама с всичките си екстри - ролкейдж, V6 двигател с 300 и отгоре конски сили, 4х4 задвижване, или си фантазирам или беше с последователна/секвенциална/sequential скоростна кутия, естествено купето беше олекотено, абе баш спортно добиче, което е ползвано в няколко състезания и естествено си е състезателна бройка.
                          Отвън също беше цялата в лепенки, боята беше доста добра, абе чудесия!

                          Беше най-скъпата алфа в мобилето с цена 10 000 еврака.
                          Запомнил съм цената, защото дълго я гледах и си мечтаех да мога да я купя на бащата, защото той ме въведе в света на 155-ците.

                          Тази година започнах да гледам 155-ца с цел закупуване и бях впечатлен от цените и моделите, коието се предлагат.. Има най-обикновени Q4-ки за 25 хиляди евра, а за V6 TI, която преди гледах за 10к евра вече си говорим за суми над 60 хиляди евра.

                          Та класика си е, но по-редките модели е нормално да са по-скъпи, защото просто следва икономическото правило за търсенето и предлагането.

                          Поздрави!

                          Comment


                          • #14
                            То и аз идвам от отвъдното, ама нещо губя вяра, че колата някога ще е толкова цена....говоря за масовите 155 -ци...иска ми се, ама.....притежавам я почти 27 години, грижил съм се подобаващо за нея.........Но....заслужава ли си да и плащам данъци още 20 години и да я съхранявам подобаващо, като до сега за да има цена....?.....
                            Продавам я близо от две години.... един не е дошъл да я види ебати......само по телефона шменди капели.....ама няма да я дам за скрап, или да я разглабям за части....
                            Интересувам се, след като я дерегистрирам....ако искам да я пусна в движение някой ден....какво следва....имам място да я съхранявам и мисля на там да се ориентира, защото ми е много скъпа и не бих се разделил с нея за никви пари....въпреки, че е пласмаса, както казва Speeder...прав е, ама ми е сантимент...
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #15
                              Като върнеш номерата, трябва да ти останат някакви документи за номера на шасито и на мотора които остават твоя собственост и като я регистрираш наново първо технотест

                              Comment

                              Working...
                              X